söndag, april 06, 2008

Hej Hopp i galopp!

Firandet av Lina i fredags blev lite väl villt. Skulle ju ta det lugnt och inte gå ut eftersom jag skulle ut på lördagen och fira Ninas födelsedag. Men planerna blev drastiskt ändrade. Nina blev sjuk så jag tog utgången på fredagen istället. Anders hakade på :D Det va väldigt trevligt och kul! Bowlingen gick väl inte så himla bra, men det kanske inte är så konstigt efter en 7,0 och två sexor, som efter en stund hade blivit fyra sexor... Så igår mådde jag som förtjänat. Men mamma ville träffa mig och Anders och gå och fika. Så vi pallrade oss till sist ner på stan. Hade funderat länge på att köpa en jättesnygg vårjacka/kappa som jag har sett, men den är så jäkla dyr. 2700 kr! Men jag lät mamma avgöra om jag skulle köpa den, och hon tyckte också den va snygg så hon sa självklart ja :D Så nu får det gärna bli lite varmare så jag kan börja ha den.... mmmmm :D

Har även spelat en del poker i helgen, mohahaha! Blir väl en till omgång ikväll kanske ;)

Ush, hade så dåligt samvete i dag för att jag sippade min morgonpromenad (+ att det inte blev någon träning i fredags för att det blev tajt om tid när vi helt plötsligt skulle ut, smink tar ju tid vet ni väl...) Men efter 90 minuter boxning ikväll så känns det lite bättre :) Får ta både morgonpromenad och träning imorgon bara så är allt som det ska va igen!

Klubben som har boxningen på söndagar har en så himla fin logotype! Det är den som jag har lagt in där uppe som bild. Så fin! Om jag någongång skulle tautera mig, mot all förmodan eftersom jag hatar tatueringar, så skulle jag kunna tänka mig den loggan. Ja, om jag inte skulle ta One To Ones logga såklart =) Men tauteringar är så fuuuuult, så jag skulle heldre ha en tavla med den logotypen på väggen, så söta katter :D

Nu ska jag äta lite. Är hos Anders. Vi har köpt svart spaghetti... mysko!

Ha det bra! Puss o kram!

Inga kommentarer: