onsdag, april 09, 2008

Hej svej i lingonskogen!

Idag är jag gladare än igår! :D Idag är en ganska bra dag, förutom slaskvädret och min fruktansvärda huvudvärk. Anders kom hem tidigare från skolan och kramade mig och pussade på mig, då blev jag ännu gladare! Gick morgonpromenad helt själv i morse i skitvädret, lite sent. Men bättre sent än aldrig!

Har spelat lite poker på en anna sajt idag, pkr, men den är liiite för krånglig. Så mycket att tänka på där när man kan göra olika rörelser och gester med sin gubbe som man spelar med. Och man kunde liksom göra sin egen gubbe. Välja utseende osv... Min blev så här -->

Men både datorn och mitt huvud blev överhettade av det där. Jag övergår nog till mitt vanliga PartyPoker =) Så ser ni en solstrale84 på bordet så se upp! ;)

Puss o hej leverpastej!

Inga kommentarer: