måndag, april 14, 2008

Rosorna botade måndagssjukan!

Imorse när jag vaknade, halv ett, kände jag bara att denna dag är en pissdag! Jag gjorde mig lite frukostlunch, pasta med tonfisk, och slog på tvn. Kollade på Days of our Lives såklart! När det va slut kvart i två "råkade" jag somna om, sov till halv tre. Sen började jag motstridigt att jobba... Det första som händer är att jag fick en sån är jättejobbig kund som hade anlitat Maze Media...suck och stön. Samtalet tog tjuogo minuter, och sen va mina betterier helt urladdade igen. Men så, som en blixt från en klar himmel kom bus hem! Han hade en grejj till mig sa han, och tog fram fem stycken jättefina rosa :D rosor! Vi firar ju ett halv år idag, påminnde han mig om! Och så vips va måndagssjukan borta! Resten av dagen på jobbet gick jättebra! Jag jobbade till och med över för att jag hade lust! :D

Sen gjorde busfrö jättegod middag till mig, och sen gick vi i väg och tränade. Sofia följde också med på träningen, så det va extra kul!

Nu spelar jag poker samtidigt som jag bloggar, så jag måste nog koncentrera mig på den. Men tack älskling för att du finns, för att du älskar mig och för att du räddade min dag idag och botade min måndagssjuka! Älskar dig! Och grattis på halvårsdagen!

Puss o hej leverpastej!

Inga kommentarer: