lördag, juli 26, 2008

On my way home!

Nu har jag varit fyra dagar i Älmhult hos familjen Claesson! Det har varit jättetrevligt! Jag bodde hos Fredrik och Yasmine, och de tog väl hand om mig :D Stackars Yasmine hade brutit benet så hon kunde inte göra så mycket... Någon gång i livet ska jag ha en sommarstyga i Ämhult, det är så grymt fint där. Äkta svensk sommarstad! Om det nu är tillräckligt stort för att kallas stad...

Nu är jag på tåget hem till Uppsala! Tydligen sjukt många som skulle åka idag, så den enda biljetten jag fick tag på var första klass och kostade ca tolvhundra kronor. Men men... jag måste hem idag, för imorgon ska jag, mamma och Maria hälsa på mormor i Eskilstuna! Inte världens roligaste sak, men jag brukar komma därifrån lite rikare i alla fall!

Jag måste nog sluta skriva nu, börjar må illa. Typsikt när jag har första klass biljett och gratis internet att jag inte kan surfa ändå för att jag bara mår illa =(

Bilder kommer senare!

Puss o hej!

Inga kommentarer: