måndag, mars 24, 2008

Pimp and Hoe!

Jag är trött, som vanligt, har vart ute och gått morgonpromenad på 45 minuter... Sista dagen man är ledig denna påsk då! Måste bara säga att Pimp and Hoe festen i fredags va riktigt rolig! Mycket bättre och roligare än vad jag trott, över all förväntan! Här kommer två bilder... mycket vackra ;)







I lördags åkte jag till Anders, min älsklings bus =), som va i Stockholm hos sin mamma. Stannade där tills igår, då vi åkte hem igen... Så det va faktiskt en riktigt trevlig påsk =)
Förrutom at jag la ut 200 kr på Bingolotter som inte gav ett skit! Jag som va sååå säker på att jag skulle vinna, åtminstone en liten resa... Men icke!

Ska åka till Jönköping lite senare ikväll. Brukar va där och jobba lite då och då.

Hej svejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

så jävla het ;) sexiii