måndag, april 21, 2008

Sulle kunna leva på misosoppa!

Såååå gott! Igår när jag köpte sushi passade jag på att köpa två extra portioner snabb misosoppa. Har vart ute och sprungit med Anders, så nu är vi välförtjänt denna kalorisnåla lyx :D Och ett par äckliga kesomackor så klart... Mumms mumms! Jag skulle till läkaren imorse men jag hade måndagssjukan så jag kom inte upp förrän vid halv ett, läkarbesöket va klockan tio =( Jag måste ju ha någon att skylla på eftersom jag är näst intill perfekt, så jag skyller på Anders. Om han inte hade satt på begravningsmusik imorse utan exempelvis Frida med Upp o Hoppa så hade jag ju bara studsat ur sängen! Men men... Och Anders digitalbox till tvn är pajj, så inte får jag se några Days of our Lives heller. Tur att tv3 har en days blogg :D

Ska smaska vidare på min misosppa nu, och lira lite poker :P

Puss o hej korvpastej!

Inga kommentarer: