söndag, maj 11, 2008

Bakis och grillning!

Idag va jag bakis. Sofia fyllde år igår så det va förfest hos henne. Sen drog vi vidare till Platina i Saluhallen. Det va kul! Men jag hade så ont i huvudet eftersom jag suttit ute i solen hela dagen, så jag och Anders drog oss hemåt hyffsat tidigt! Men det va längesen jag va på Platina så det va roligt att va där igen, för omväxlings skull. Så jag har typ legat och sovit hela dagen idag. Förrutom i morse när jag fick nåt knäppt ryck klockan tio och jag skulle baka scones. Det vart jättegott men, sen slocknade jag och sov till fem...

Ikväll har jag och Anders grillat, som ni kan se på bilden :D Jag tyckte jag va jätteduktig som lyckades få fart på engångsgrillen helt själv! Men sen kom Anders och sa att den kan ju inte stå kvar i papperskartongen. Så kartongen började brinna, och jag kännde mig inte så duktig längre... Vi trodde att det skulle börja regna, såvi chansade. Men precis när vi ätit klar kom regnet... Men det va jättegott i alla fall! Vi grillade lax, grönsaker och halloumiost.

Nu ska vi kolla på Rambo (så jäkla snyyyygg!). Den nyaste filmen! Sylvester Stalone! MUMMS!

Puss o hej!

Inga kommentarer: