fredag, juli 11, 2008

Sommar och regn...

Igår va det fint väder, men då träffade jag Camilla, Shrek och Christofer... Det va jättetrevligt!

Så idag tänkte jag sola. Men en halvtimma efter att jag gått ut kom molen, och efter en halvtimma till kom regnet... suck. Så dagen bestod mest av poker!

Snart ska jag och Anders åka till Odenplan och flytta in hos katterna!

Imorgon ska jag, Anders, Indra, Yi och Robert åka till Gröna Lund. Det ska bli sååå kul! Hoppas bara att det inte regnar, som det ska göra enligt vädergubbarna... Så om jag skulle råka trilla från en attraktion så testamenterar jag här alla mina tillgångar till min mamma, Anders och till 121 såklart :D

Puss o hej, kom och åk med mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan gumman!! Slirar du runt i sthlm nu eller?? Hör av dig så tar vi en fika nån dag :) kraaaaaaaaam