onsdag, juli 16, 2008

Stockholm i mitt hjärta!

Gröna Lund i lördags va jätteroligt! Jag åkte det mesta, men inte Fritt Fall eller Uppskjutet. Vi gick spökhuset också, det va asläsigt! Spökena såg ju (och hörde) att jag va livrädd så de följde efter mig! Och när jag sa att de va spökskitar så skrämde de mig ännu mer. Man fick ju inte röra spökena, men jag va riktigt nära att smälla till en med väskan. Ush, det va läskigt alltså... Kommer få men för livet! När jag va där 1999 va det också läskigt, men när jag va där 2004 va det inte lika läskigt. Men den här gången slog allt! Linda berättade att det finns ett spökhus i London brevid Madame Tuso som är uppbyggt som ett gammalt hotell. Där får man typ öppna olika dörrar, och bakom dem sitter alla de där skräckfigurerna som Freddy Krueger, Mike Myers, Screem osv... Fy fasen, blir ju rädd bara av att tänka på det :S

Igår hade jag inte så mycket att göra, så jag gick och fixade mitt hår och mina naglar! Underbart med lite spa-dag. Jag vart jättenöjd med både hår och naglar! :D

Idag ska jag i all fall träffa min mamma. Hon kommer hit til Stockholm. Vi ska gå på stan, shoppa och fika. Sen ikväll kommer min kompis Fred och hälsar på. Har inte sett han på fyra år så det ska bli spännande! :D

Puss o hej leverpastej!

Inga kommentarer: