söndag, mars 30, 2008

Alltså SHIT! Helt ofattbart!

För ca tre veckor sen ringde Betfair och frågade Anders om han ville va med i en pokerturnéring, där man ka vinna 500 dollar och en resa till Tallin där man kan vinna ytterligare 25 000 dollar + en resa till Barcelona med ännu större prispott... Anders sa; ja, jag kanske kan va med om det är gratis, vi får väl se...

Så ikväll tjatade jag lite på han att han skulle va med, och det va han. Och gissa vad!? HAN VANN!!!!! Vi ska alltså åka till Tallin! Jag fattar ingenting, typ i chocktillstånd. Det kommer säker va massa höjjdare där, så även om Anders skulle vinna så kommer ju garanterat jag att mingla runt bland alla höjjdare, samla kontakter och öppna dörrar till mitt rikare liv! Jag är miljonär! Snart i alla fall... hehe! Shit! Ojojojoj! Hur sjukt som helst. Jag satt brevid han hela tiden, trodde aldrig att poker kunde va så spännande! Jag peppade, coachade, hämtade vatten och gjorde i princip allt Anders sa att jag skulle göra! =) Av 237 spelare så går min älskling och blir vinnare! Hur sjukt som helst! Shit!

Sjuka som vi är tog vi såklart lite "print screen" bilder när det började hetta till! Enjoy! Nu ska jag gå och ge Anders mitt speciella pris, hehe.... Evas special treatment! ;)







Inga kommentarer: