tisdag, april 15, 2008

Fucking freaking fabulous day!

En timme kvar på jobbet nu... Det har varit en bra dag idag! Orkade upp till den hemska morgonpromenaden, men det va skönt när den väl va avklarad! Jobbet har gått bravissimo och jag kom trea i en pokerturnering. Så jag vann en plats till en ny, dyr, turnering. Och vinner jag den kommer jag till en ännu dyrare. Och vinner jag DEN så får jag åka till Las Vegas. Så man kan ju säga att jag är en tredjedel påväg till vegas. Alltså är jag kanske i London nu då... :D

Sen ringde Betfair till Anders angående Tallin-turneringen. Anders får välja vilken lagkamrat han vill, och han valde MIG! Så nu ska alltså jag och Anders spela livepoker i Tallin i mitten av Maj. Jag som precis har lärt mig att triss är bättre än två par och att färg är bättre än stege (tror jag)... Jo det va det, frågade precis! :D Hoppas vi får byta lagnamn, för just nu heter vi Team Ondskan! Mohahaha! Men shit, det ska bli askul! Just nu har jag bara dollartecken i ögonen :D

Ska träna lite senare. Just nu vill jag bara ha två sekunder lugn och ro, dricka upp mitt kaffe, och pusta ut lite!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla gumman! Poker är beroende famkallande :) And you are stuck :D