torsdag, april 17, 2008

Miss Poker

Om man börjar bli kallad Miss Poker, spelar man för mycket då? Hehe, jag tror nästan det. Men nu har jag inga pengar kvar på mina pokerkonton, och turneringen med Las Vegas i potten gick åt helvete... Skit också! Är väl allmänt fattig nu i och för sig... Lönen kommer om en vecka, men tills dess bara trehundra kr att leva på... buhuu...*gråter* Men så är det väl kanske för de flesta just nu, vad vet jag! Vill jag spela mera får jag väl spela s.k. freerools eller spela med låtsaspengar. Ush, vad tråkigt det låter att spela med låtsaspengar. Hallå!? Det blir man ju inte rikare av!

Ska strax gå i väg och träna. Tänkte köra lite "gunde" som jag kallar den. Crosstrainer heter maskinen igentligen, men det ser ju ut som man åker skidor och då gör man ju som Gunde Svan, därav fick den namnet "gunde". (La in en bild så ser ni kanske vad jag menar...) Brukar köra ca trettio minuter på den, sen tio minuter magträning. Det brukar va lagom. Säg inte detta till någon, men jag har faktiskt "plankat" in på gymmet nu i fyra månader! Mohahaha!

Ha det bra! Puss o hej i fillislej!

Inga kommentarer: