söndag, maj 04, 2008

Trött i ögonen...

Förstår inte hur jag kan va så trött när jag sovit typ hela dagen!? Ja, förrutom boxningen ikväll då. Jag har ätit lite dåligt tror jag, för jag mådde jätteilla på boxningen. Kollar på tv nu, och Anders är i köketoch fixar mat. Han kommer ha paprika i =( och antagligen vitkål också =( Han har fått någon "lära Eva att äta saker som är äckligt"-dille. Jag ser fram emot efterrätten istället, jordgubbisarna :D Om ca en timme är det "Sanningens ögonblick" på tv. Sjukt program. Gästen har fått svara på femtio olika frågor kopplad till en sån där sanningsmaskin, som jag glömt va det heter. Sen får de frågor i programmet, där de ska svara jag eller nej. Ljuger de, åker de ut, talar de sanninge går de vidare. De kan vinna en halv miljon kronor. Svarar de fel förlorar de allt. Förra programmets gäst (som fortsätter i ikväll) va en iq-befriad kille. Hans flickvän (jättesöt brunett) och kompis va med i studion. Gästen fick frågor som; "Anser du att någon av dina kompisar har en snyggare flickvän än du"? "Önskar du att din flickvän hade silikonbröst"? "Tycker du att blondiner är snyggare än brunetter? "Har du någon gång snott pengar av din flickvän"? Han svarade JA på alla! Tjejen höll ju på att börja gråta! Såg på reklamen att ikväll kommer han få frågan "Har du varit otrogen mot din flickvän"? Han kommer enligt reklamen svara ja på den också! Helt sjukt. Hoppas tjejen fattar att hon inte kan va ihop med en sån buffel. De hade tydligen vart ihop i fem år, och bodde ihop. Vart värsta upprörd när jag sett förra avsninttet, lär ju inte bli bättre ikväll... Klockan nio på femman! Don't miss it!

Ska kolla om det går någon bra pokerturenring nu... =) Förresten, jag har bokat en resa till Malta i juni! Jag och Anders ska åka dit. Vi ska bo gratis hos min kompis, och f.d. kollega, som flyttat dit till sin flickvän som kommer därifrån. Längar!

Ha det bra! Puss på er alla puddingar!

1 kommentar:

Anonym sa...

hah har anders också ett sånt dille =D det är han inte ensam om -haha- richard lider utav samma sak =D få en å äta massa snusk =D