måndag, juni 09, 2008

Helt underbar helg!

I torsdags kväll åkte jag till min snurrsnurr (Anders nya smeknamn) i Stockholm. Äntligen fick vi pussas och kramas, efter två långa dagar ifrån varandra!

På fredagen åkte vi ut till Anders kompis Jacobs familjs sommarstuga i Rönninge. Hur mysigt som helst! Vi badade, solade, fiskade, solade, åkte laser, åkte roddbåt, vindsurfade och grillade. Det va jag, Anders, Martin, Robin och Jacob! Jag fick min första gädda, på 2 kg :D som Martin mördade och rensade. Vi grillade den. Jag kände mig barbarisk och hade dåligt samvete för att jag tvingat en söt fiska att dö... Anders gädda åt vi inte upp, men den mördades tyvärr också. Draget hade fastnat för illa för att att den skulle kunna överleva...

Samma grejj på lördagen, samma gäng, ut till Rönninge igen. Något brunare denna dag! :D

Sen i söndags spelade jag, Anders, Jacob och Robert frisbeegolf. Det va hur långt som helst att gå i skogen och jag kände mig som en skogsmulle med flippflopps...
Men sen på kvällen va jag tvungen att lämna min snurrsnurr och åka hem till tråkiga Uppsala igen...

Så nu sitter jag här ensam i Anders studenrum och jobbar. Saknar han så oerhört sjukt mycket. Får inte ses för än på fredag igen... *snyft*

Tjipp!

Inga kommentarer: