måndag, april 28, 2008

Tillbaka i Uppsala!

Idag är det måndag igen, tillbaka på www.121.nu, mitt jobb alltså. Jag har snart jobbat här i fem år, och trivs som fisken i vattnet :D

Vår sajt heter 121.nu. Här kan du söka efter företag både på företagsnamn, organisationsnummer, bransch eller via sökord. Detta är en ovärdelig tjänst när du ska göra klipp på tjänster och produkter. Behöver du till exempel en snickare? sök på snickare. Eller vet du vad ett företag heter men behöver deras kontakt uppgifter? kanske har du ett kvitto men kan inte placera var det kommer ifrån? sök företag på organisationsnummer. Jag har märkt att jag använder tjänsten mer än väntat. Möjligheten att både kunna söka på sökord, namn och organisationsnummer gör den komplett. Jag vill även rekommendera 121.nu som startsida då dom även kan hjälpa med annat. Vad är det på tv? kolla deras tv-tablå. Vad blir det för väder imorgon? bara gå in och kolla vädret direkt på 121.nu. Bokmärk sidan nu. Du kommer använda den mer än du tror.

Ett litet tips bara!

Puss o hej!

Inga kommentarer: